Mąż and Żona - delikatne kartki na ślub

Witajcie,

U mnie dziś praca w zupełnie innej formie niż temat wyzwania.
Okres wakacyjny to czas ślubów, 
więc i na moim biurku nie brakuje prac w takim temacie.
Tym bardziej, że niedawno w sklepie egoCRAFT.pl 
pojawiły się tekturki z napisami, które idealnie nadają się na kartki dla Nowożeńców.
Dziś u mnie cztery podobne, ale jednak troszkę inne kartki z napisem "Mąż and Żona".
Jak dla mnie tekturki te są idealne na tego typu kartki :o)
Są tak ładne same w sobie, że nie potrzebują zbyt dużej dodatkowej oprawy.
Nawet same tekturki nieozdobione, takie w wersji "surowej", 
jak na jednej z moich kartek, nieźle wyglądają.
A Wy jak myślicie?







W swojej pracy użyłam następujące produkty ze sklepu egoCraft:



Do końca dzisiejszego dnia 
możecie jeszcze zgłaszać swoje prace na wyzwanie:
wszystkie szczegóły dotyczące wyzwania znajdziecie <<<  TU  >>>

Być może uda mi się jeszcze kogoś z Was nakłonić 
do stworzenia pracy wyzwaniowej ;o)
Serdecznie zapraszam bo nagrody czekają ;o)
Pozdrawiam twórczo


2 komentarze:

Copyright © 2014 egoCraft.pl , Blogger